Pages

ponedeljek, 3. februar 2014

Horoskop za mame

Sliko sem si sposodila na
http://www.futuresobright.com
Dnevnega horoskopa ne maram in ne berem, ker se mi zdi čisti bulšit. Ne morem pa mimo dobrega osebnostnega horoskopa, saj sem že večkrat na različnih koncih naletela na horoskop, ki me je v nulo opisal. Naj vam izdam, kaj je zame največja prednost horoskopa? Razširi ti obzorja, da lahko sprejmeš različne ljudi, in še pomembneje, sebe.

In tule je horoskop prav za mame. Zdaj se malo bolje počutim glede svojih razpoloženjskih nihanj - nisem lunatic, luna je kriva. ;)

In še bolj zanimivo: horoskop za otroke! Kljub temu, da rada preberem osebnostni horoskop, ga za Lilo nisem hotela prehitro prebrati, da ne bi preveč vplival na moje doživljanje moje hčerke in s tem na vzgojo. In zdaj sem ga. Kako sem bila presenečena, ko je izpostavil točno tiste 3 stvari, ki bi jih tudi sama poudarila, če bi Lilo opisovala tujcu! Torej, da je rada zunaj, da rada sodeluje pri opravilih (pomivanje posode, obešanje perila, pometanje, grabljenje), da ima rada glasbo in ritem (ves čas hoče poslušat pesmice na You Tubeu, igra na orglice, pleše vsakič, ko sliši kako muziko) - seveda ji vse to tudi ves čas omogočamo. Edino, kar ne drži, je tisto o spanju, žal:) Mogoče pa to drži za vse otroke?

Boste prebrale svoj horoskop? Pa za vaše otroke? Se vam zdi, da drži?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

 
Images by Freepik