Pages

četrtek, 12. december 2013

Darila za otroke - podprimo slovenske ustvarjalce!

Foto: http://www.nalina.si/

Morda ste že naleteli na kakšno pobudo, naj darila (tudi) letos kupujemo lokalno in ustvarjalno, torej od ustvarjalcev, rokodelcev itd. iz našega okolja. Tako darilo je unikatno, socialno in ekološko odgovorno in nepozabno za vse.

Meni je pobuda vsekakor všeč, zato sem tukaj zbrala nekaj ustvarjalk, ki izdelujejo igrače in oblačilca za otroke. Izbira je pestra, prepričana sem, da boste med temi luštnimi rečmi našli tudi kaj za svoje malčke! Upam le, da ni že vse razprodano:)

Nalina izdeluje prečudovite waldorfske punčke (glej zgoraj), pa škrate in vile in vse, kar je ljubko in dobro in sploh. Iz naravnih materialov, seveda. Če vam ne utegne narediti punčke (ali fantka, škrata...) do Božiča, si jo vseeno naročite - za waldorfsko punčko ni nikoli prepozno.

Valentina Vovk iz Studia 13 je avtorica najbolj posrečenih in objemalnih mačk, kar si jih lahko zamislite. Kolikor vem, so muce na voljo v trgovini Ika v Ljubljani, pa še marsikje, za več informacij pa raje pobarajte kar Valentino, morda najbolje na Facebooku.

Foto: Valentina Vovk





Očarljive oblačke, girlande in še kakšne luškane drobnarije za popestritev otroške sobice lahko najdete pri fini Martini pod znamko Fino fino. Lahko pa z njimi zasujete sebe (ali si pripnete broško, nadenete obroček za lase in še kaj...).



Če potrebujete še kakšno prikupno zadevico za na steno otroške (ali vaše, hehe) sobe, se oglasite pri Okvirčku. Manja je eno tako toplo in prisrčno bitje, sklepam po FB in njenem ustvarjanju, da bo gotovo prinesla nekaj svoje topline tudi k vam skozi svojo slikico.

Foto: Okvirček.

Pravljične slikice Mojce Fo skoraj gotovo že poznate. Toplo priporočam nakup, za podrobnosti  pa jo seveda povprašajte na njeni FB strani. Da ne pozabim, Mojca vsako leto naredi tudi koledarček! (Iz katerega lahko slikice izrežeš in nalepiš na steno, če si ne moreš privoščiti kaj več, recimo).





Popestrene ali personalizirane oblekice lahko najdete pri Bubamaci. Da ne govorimo o najbolj luškanih slinčkih, rutka in šalih s prisrčnimi živalskimi ali domišljijskimi motivi!


Foto: Bubamaca.

Funchi je ime za mogoče najlepše pletenine za tamaučke. Ampak res! Duhovite, čudovite, nežne ... In predstavljene s krasnimi fotkami, ljubkih dojenčkov, da bi jih človek gledal že zaradi tega.

Foto: Funchi.


Anita Česnik Mažgon prav tako lepo lepo kvačka, poleg tega pa je začela izdelovati še preproste in simpatične tablice z imeni - kot nalašč za vrata otroške sobe.


Če se spomnite še katerega ustvarjalca, ki sem ga jaz tukaj izpustila, pa si vsekakor zasluži biti na seznamu, prosim predlagajte!

Kje boste pa vi letos kupili darilca za malčke v vašem življenju? ;)


12 komentarjev:

  1. O Zulejka, hvala!
    V veliko čast mi je, da sem se znašla na tvojem seznamu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je! Mogoče bi tudi jaz naredila kak tak seznam. Bi koga zanimalo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Seveda Mojca, naredi, seznamov ni nikoli preveč!;)

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako fono presenečenje :). Hvala Zulejka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zulejka, hvala! Sem te polinkala na FB in na blogu. ;) Lepe praznike <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, ni za kaj, čudovite stvari delaš, resnično ... Hvala ti za link! Tudi tebi lepe praznike <3

      Izbriši
  6. Dobila si mojo nominacijo. :)
    Malo časti, veliko dela, malo zabave. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, hvala lepa! Fino, da je še malo zabave zraven:)

      Izbriši
  7. Zulejka, same sladke si izbrala!
    Jaz sem se ... uh, sedaj že prelani...pocrtljala z eno Mojce Fo, hčerko z Nalinko Tajo in škratkom...Lani pa sem izbrala vrečke in ogledalca od Suzi (100%:), pa za punčke obročke od Mimi, oblekca za mobi od Ursanine.... Z Valentininimi mucki se že celo večnost spogledujem, Funchi... ah, ja, krasna. K Aniti pokukam..
    Imam pa že dolg seznam za letos....

    OdgovoriIzbriši
  8. Super seznam, veliko zanimivih povezav sem našla tu :) Lp

    OdgovoriIzbriši

 
Images by Freepik