Pages

ponedeljek, 7. april 2014

Belinov štiblc & Medooza & srečna omara

Z Zulejko imava radi slovenske umetnike, oblikovalce, šivilje, slikarje in vse, ki sami izdelujejo neverjetno čarobne stvari za otroke in odrasle. Nama se to zdi kul! Vsakič na novo sem presenečena nad ustvarjalnostjo in navihanostjo, ki jo opazim na internetu ali umetniških tržnicah, zato počasi a vneto polnim svoje življenje in stanovanje z veliko unikatnimi krasotami. 

Spodnja dva izdelka sta čudovita primerka te neverjetno lepe energije, ki se širi in krepi med slovenskimi ustvarjalci. Imata osebno zgodbo. Oba sta moja in oba sem dobila kot darilce. :) Kaj naj rečem, Im A lucky Girl! ;) 



Belinov štiblc  ima super slogan - "Re-etno in vse-naravno po-svoje sestavi-sam in za-vije domovine-dar!" In kot da to še ni dovolj, Belinov štiblc ponuja številne izvirne okraske (v najširšem pomenu besede), ki poveličujejo najlepšo slovensko ornametiko (spominjajo me na čipke in letcova srca) in iz nje na posodobljen način ustvarjajo unikatne izdelke s staro dušo. Kaj je še lepšega kot to, da lahko okrog vratu nosiš šik verižico, ki poudarja globji pomen, saj prebuja zavest o lepoti starih slovenskih vzorcev, ki so jih rezljali že naši dedki za naše babice. Ob vsem tem pa si lahko verižico (moja je na sliki) čisto poljubno sestaviš sam. In še simpatična misel iz njihove strani: "Vsak sam izbere, kaj bi v štiblcu imel,  kako naj izgleda, čemu služi in se okrasi, kot je potreba. Junake po naročilu iz otroških sanj, Belin v delavnici oživi vsakemu, vsak dan". 
Mimogrede, Belin je čudovito ime, se vam ne zdi? 




Medooza alias Urška in Špela, sta me 
pred kratkim navdušili s to noro dobro torbico. Moram priznati, da sem, po tem, ko sem jo prijela, priredila pravi foto šuting, ker preprosto fenomenalno izgleda na vseh različnih kombinacijah oblačil, stojalih za klobuke, garderobnih omarah in na mojem baročnem ogledalu. Čista desetka za tole, Medooza. Poleg tega sem nad to ustvarjalno dvojico še posebej navdušena, ker šivata zabavne in odštekane hlače in dodatke za otroke. Material in barve, ki jih izbirata, so me prepričali, da resnično uživata ob kreiranju in izdelovanju oblačil, ki nariše nasmeh pri njunih oboževalcih. Ene od teh nagajivih hlač se bodo do poletja gotovo znašle tudi v omari mojega triletnika. In potem ... seveda sledi nov fotošuting ;). Do takrat si lahko ogledate vse pisane obleke za male in hude torbice za mame v njunem etsy shopu






(dragi ustvarjalci: če želite, da predstaviva, pofotkama in napiševa mnenja o vaših izdelkih, umetninah, slikanicah ali drugih čudovitih idejah, ki se vam porodijo, nama pišite na naslov jakobin.lila@gmail. com. Lahko pa nama pišete tudi drugi, ki imate kakšne predloge ali želje ali poznate kakšno kul in posebno mamico, ki bi jo lahko v bodoče predstavili :)) 




  m. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

 
Images by Freepik