Pages

sreda, 3. julij 2013

Jakob

V trenutku, ko se je rodil moj sin, se ni rodilo samo eno novo življenje, ampak kar dve. Postala sem mama. To je na nek način obrnilo vse druge stvari v mojem življenju na glavo ali jih spremenilo v mojih očeh. Ne, nisem ene od tistih mam, ki se pogovarjajo samo o svojem malem in njegovem razvoju. Sem še vedno ženska s svojimi prijatelji, svojim način razmišljanja in svetom, ki je prepleten z umetnostjo, knjigami, glasbo, dopoldanskimi kavami, polno glavo zamisli in ljubezenskim življenjem. Še vedno balansiram med različnimi vlogami, ki jih pridobivam. A vsakdo, ki ima otroka ve, da je od tistega trenutka, ko prvič vidiš svojega otroka, v tebi nastal nov svet, ki ga ne moreš nikoli zapustiti. Ne greš nikamor in ničesar več ne narediš  brez tiste male kepice v tebi, ki mora biti prepričana, da je z njim vse v redu.
Ko je bil še v trebuhu sem si predstavljala kaj vse mu bom pokazala in kaj vse ga bom naučila. A v resnici on vsak dan uči mene. Sproti sestavljava dva svetova in vsak dan malo drugače spoznavava kdo sva in kaj vse že znava. In, če me je spremenil, je to zato, ker je iskren, bolj kot si upam biti jaz in pogumen, ne da bi razmišljal o pomeni teh velikih besed.

Jakob. V grščini in hebrejščini pomeni - »on, ki sledi za kom«. V resnici se mi zdi, da je obratno. Da jaz sledim njemu. (In glede na to kako razigran in navihan fant je, ga je včasih kar težko dohajati). 

m. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

 
Images by Freepik